2.4.11

Update Jap !

Assalamualaikum..

lagi setengah jam lagi masa yang ada

aku nak kena pegi u dah

adoooiii,hurmmm....malasnya

tak puas lagi duk kat umah

nak kena pegi u dah

kan best kalau esok aku takde ujian syafawi

boley balik u hari ahad

hurmmm...

sabar jela wahai hati

sedih jugak bila hajat nak jumpe kekasih hati tak kesampaian

sebab nya dia ade kerja kat Perak


uwaaaa !


sedih

sedih

sedih


T_T


sabar ye buchuk !

bila saya cuti panjang ni,kita jumpe ye..wiiiii !

jangan sedih-sedih taw

kalau awak senyum,lagi ensem

lesung pipit awak yang cute

saya suke..hehehe..

dah-dah,tak nak merapu lagi

nak kemas-kemas barang nih

bye bye..^_^

Update Jap !

Assalamualaikum..

lagi setengah jam lagi masa yang ada

aku nak kena pegi u dah

adoooiii,hurmmm....malasnya

tak puas lagi duk kat umah

nak kena pegi u dah

kan best kalau esok aku takde ujian syafawi

boley balik u hari ahad

hurmmm...

sabar jela wahai hati

sedih jugak bila hajat nak jumpe kekasih hati tak kesampaian

sebab nya dia ade kerja kat Perak


uwaaaa !


sedih

sedih

sedih


T_T


sabar ye buchuk !

bila saya cuti panjang ni,kita jumpe ye..wiiiii !

jangan sedih-sedih taw

kalau awak senyum,lagi ensem

lesung pipit awak yang cute

saya suke..hehehe..

dah-dah,tak nak merapu lagi

nak kemas-kemas barang nih

bye bye..^_^